سئو چیست؟

 

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرآیند انجام مراحلی است که به یک وب سایت یا محتوایی کمک می کند تا در رتبه بالاتر گوگل قرار گیرد.

تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات پولی در این است که سئو شامل رتبه‌بندی «ارگانیک» است، به این معنی که برای حضور در آن فضا پولی پرداخت نمی‌کنید. برای ساده‌تر کردن آن، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو به معنای برداشتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینه‌سازی آن است، بنابراین موتورهای جستجو مانند Google وقتی کسی چیزی را جستجو می‌کند، آن را در بالای صفحه نشان می‌دهد. شما در وهله اول باید اصلاحات سئو را یادبگیرید. برای این موضوع میتوانید به سایت تهران لرن سر بزتید.

به آن اینگونه نگاه کن. وقتی شخصی "لازانیا وگان" را در گوگل تایپ می کند، احتمالاً به دنبال دستور غذا، مواد اولیه و دستورالعمل هایی برای طرز تهیه آن است. اگر مقاله ای در مورد تهیه لازانیا وگان نوشته اید، دوست دارید مردم دستور پخت شما را پیدا کنند. برای اینکه هر کسی بتواند آن را پیدا کند، باید بالاتر از همه وب سایت های دیگر با دستور العمل های لازانیا وگان قرار بگیرید. آسان نیست، اما این همان چیزی است که بازاریابی سئو در مورد آن است.

بیایید آن را حتی بیشتر تجزیه کنیم: اکثر جستجوهای آنلاین با موتور جستجویی مانند گوگل آغاز می شوند. در واقع، 75 درصد از این جستجوها در گوگل شروع می شود.

برای درک بهتر اینکه چگونه می توانید محتوای خود را در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید، ابتدا باید نحوه عملکرد جستجو را بدانید.

هدف نهایی این مقاله این است که به شما در درک نکات و نکات جستجو کمک کند تا بتوانید محتوای خود را برای رتبه بالاتر در گوگل بهینه کنید و به پست های خود توجه بیشتری داشته باشید.

وقتی صحبت از سئوی گسترده‌تر به میان می‌آید، دو مسیر به یک اندازه مهم وجود دارد: سئو داخلی و سئوی خارج از صفحه.

سئوی داخلی در مورد ایجاد محتوا برای بهبود رتبه شما است. این به گنجاندن کلمات کلیدی در صفحات و محتوای خود، نوشتن محتوای با کیفیت بالا به طور منظم، اطمینان از اینکه متاتگ ها و عناوین شما غنی از کلمات کلیدی و به خوبی نوشته شده اند، از جمله عوامل دیگر است.

سئوی خارج از صفحه بهینه سازی است که در خود وب سایت شما اتفاق می افتد، مانند کسب بک لینک. این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد محتوایی است که مردم می خواهند به اشتراک بگذارند. اگرچه کار بسیار زیادی را می طلبد، اما برای موفقیت سئو ضروری است.

 

استراتژی های سئو: کلاه سیاه در مقابل. کلاه سفید

من همیشه بازی کارآفرینی درازمدت را انجام داده‌ام، و معتقدم این راهی است که باید انجام شود. با این حال، این مورد در مورد همه نیست. برخی از افراد ترجیح می دهند دستاوردهای سریع را بدست آورند و به سراغ چیز دیگری بروند.

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، به دنبال سود سریع اغلب به عنوان «سئو کلاه سیاه» گفته می‌شود. افرادی که سئو کلاه سیاه را پیاده‌سازی می‌کنند، تمایل دارند از تاکتیک‌های زیرکانه مانند پر کردن کلمات کلیدی و حذف لینک برای رتبه‌بندی سریع استفاده کنند. ممکن است در کوتاه مدت کار کند و ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورد، اما پس از مدتی، گوگل در نهایت سایت شما را جریمه کرده و حتی در لیست سیاه قرار می دهد تا شما هرگز رتبه ای نگیرید.

از سوی دیگر، سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار است. اگر سئو را از این طریق انجام دهید، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد.

شما سعی خواهید کرد بهترین محتوای ممکن را به آنها ارائه دهید و با بازی بر اساس قوانین موتور جستجو به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

بازاریابی سئو - کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

این تصویر از Inbound Marketing Inc. یک کار استثنایی در تجزیه آن انجام می‌دهد، اما اجازه دهید کمی بیشتر به این موضوعات بپردازم:

محتوای تکراری: وقتی شخصی سعی می کند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کند، ممکن است محتوای سایت خود را تکرار کند تا بارها و بارها آن کلمه کلیدی را در متن خود بیاورد. گوگل سایت هایی را که این کار را انجام می دهند جریمه می کند.

متن نامرئی و پر کردن کلمات کلیدی: سال‌ها پیش، یک استراتژی کلاه سیاه این بود که تعداد زیادی از کلمات کلیدی را در پایین مقاله‌هایتان بگنجانید اما آنها را همرنگ پس‌زمینه کنید. این استراتژی خیلی سریع شما را در لیست سیاه قرار می دهد. همین امر در مورد پر کردن کلمات کلیدی در جایی که آنها به آنها تعلق ندارند نیز صدق می کند.

Cloaking و Redirecting: وقتی صحبت از تغییر مسیر می شود، یک راه درست و غلط برای انجام آن وجود دارد. راه اشتباه خرید یک دسته از دامنه های غنی از کلمات کلیدی و هدایت تمام ترافیک به یک سایت است.

روش‌های ضعیف پیوند: بیرون رفتن و خرید یک بسته Fiverr که به شما 5000 پیوند در 24 ساعت می‌دهد، راه درستی برای ایجاد پیوند نیست. شما باید از محتواها و سایت های مرتبط در جایگاه خود پیوندهایی دریافت کنید که ترافیک خاص خود را دارند.

از آنجایی که گوگل سایت‌هایی را که این کارها را انجام می‌دهند جریمه می‌کند، تنها صحبت من در مورد سئو کلاه سفید را خواهید شنید.

با این حال، چیزی به نام سئو کلاه خاکستری وجود دارد. این بدان معناست که به اندازه سفیدترین کلاه سفید خالص یا بی‌گناه نیست، اما آنقدرها هم که تکنیک‌های کلاه سیاه می‌توانند دستکاری کنند، نیست. شما سعی نمی کنید کسی را فریب دهید یا عمداً سیستم را با کلاه خاکستری بازی کنید. با این حال، شما در تلاش برای به دست آوردن یک مزیت متمایز هستید.

ببینید، استانداردهای Google آنقدر واضح نیستند که شما می‌خواهید باور کنید. حتی خیلی وقت ها ممکن است حرف های متناقضی بزنند. به عنوان مثال، گوگل گفته است که آنها طرفدار وبلاگ نویسی مهمان نیستند

کاربرد های اثر پیگمالیون در مدیریت از نظر میثم شکری ساز

قبل از آنکه نظریه اثر پیگمالیون در مدیریت را مورد بحث قرار دهیم بهتر است پیش زمینه ای از این افسانه داشته باشیم. یک افسانه یونانی درباره مجسمه سازی به نام پیگمالیون وجود دارد که در این داستان آمده فرد نام برده به دلیل نفرت از زن ها با خود عهد می بندد که هرگز ازدواج نکند. اما روزی تصمیم به ساخت مجسمه زنی گرفته و با توجه به تنفری که از زنان داشته تمام هنرش را به کار می‌گیرد و یک مجسمه بی نظیر به نام گالاتا را می سازد.

به نقل از آن زمان تندیس ساخته شده اوج هنر پیگمالیون در آن زمان بوده است اما چندی نگذشت که استاد مجسمه ساز خود دلباخته اثر هنری خود شده و آنقدر عشق او ریشه دار و عمیق بود که در نهایت مجسمه بی جان تبدیل به زنی واقعی شد و با او ازدواج کرد. افسانه مربوطه توسط یک روان شناس به نام رابرت رزنتال پرده برداری شد تا بیان کننده یک حقیقت روان‌شناختی باشد حقیقتی که در حال حاضر به نام اثر پیگمالیون از آن یاد می‌شود.

نظر میثم شکری ساز درباره اثر پیگمالیون در مدیریت
وی می گوید که این اثر بیانگر آن است که افراد با توجه به سطح انتظارات دیگران از خود واکنش های مستقیمی را نشان داده و با توجه به همین باورها و ذهنیت دیگران خود را تغییر می دهند. به طور واضح تر می توان گفت وقتی شما به عنوان یک فرد انتظاری را از دیگری دارید این انتظار شما اگر در جهت درست و منطقی باشد باعث توسعه در توانمندی های فرد مقابل شده و باعث می گردد تا او بنا به انتظار شما رشد نماید. این نظریه از آنجا می آید که تمامی انسان ها علاقه دارند تا تصویری مثبت از خود را در ذهن دیگران بسازند. همیشه کارمند دلش می خواهد تا مدیر او را به عنوان یک فرد توانمند و وظیفه شناس بشناسد و روی او حساب کند. پس نتیجه می گیریم که نظر اطرافیان چه مثبت و چه منفی بر روی شخصیت ما اثر گذار است.

اثر پیگمالیون در مدیریت کسب و کارها
میثم شکری ساز نقل می کند که اگر شما به عنوان یک مدیر از این اثر آگاه باشید و آن را درک نمایید می ‌توانید ارتباطی بین این اثر و عملکرد کارکنان خود پیدا کنید. ایجاد زمینه هایی برای به وجود آوردن انگیزه در بین افراد سازمان، گروه، کسب و کار و... می تواند باعث شود تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. در واقع شما با شناسایی عواملی که می‌تواند باعث ایجاد روحیه مثبت و منفی در افراد شود توانمندی و قابلیت آنها را شکوفا کرده و در نهایت باعث موفقیت سازمان خود شده و به عنوان یک مدیر قدرتمند شناخته شوید.

میثم شکری زاد

نکات طلایی درباره اثر پیگمالیون در مدیریت
میثم شکری ساز برای ارتقای موقعیت و موفقیت سازمان نکاتی را در اختیارتان شما مدیران محترم قرار داده که به شرح زیر است:

برداشت های شخص شما بسیار مهم است
بهتر است به عنوان یک مدیر در ابتدا انتظارات خود را شناسایی کنید تا با توجه به آن بتوانید کارمندان را به سمت این انتظارات هدایت کنید. در طول مدیریت حواستان را کاملاً معطوف ارتباط خود به عنوان یک مدیر با کارکنان و همکاران در محیط کاری کرده و به گونه‌ای یکسان با آنها رفتار کنید. قطعاً در محیط کاری افراد بسیاری هستند که هرکدام دارای شخصیت متفاوتی می باشند باید به عنوان یک مدیر زمان بگذارید تا بهترین روش را برای بهبود بهره وری از فرد را پیدا کرده و با استفاده از روش های پیدا شده او را به سمت شکوفا شدن تشویق کنید.

شناسایی نقاط مثبت در افراد
در واقع اثر پیگمالیون در مدیریت بیان می کند به دنبال ویژگی های مثبت و نقاط قوت کارکنان خود باشید. سپس با شناسایی و آنالیز این ویژگی ها آنها را در زمینه هایی قرار دهید که در آن مستعد بوده و بیشترین پتانسیل را در آن خواهد گذاشت. به تشویق کردن ادامه دهید فرد با دیدن تشویق شما قطعاً ترغیب می شود تا بالاتر از چیزی که بوده باشد.

محول کردن وظایف چالش انگیز
میثم شکری ساز بر این عقیده است که با توجه به اثر پیگمالیون بهتر است برای هدایت کارکنان به سمت اهداف بلند پروازانه که در ذهنشان است به او وظیفه های چالش برانگیز را اعطا نمایید. یعنی در واقع شما با محول کردن وظایف چالشی تمامی توانایی ها و استعداد او را به چالش کشیده و او را به طور غیر مستقیم به سمت رسیدن به اهداف و موفقیت ها تشویق می کنید. شما می‌دانید که فرد مهارت لازم برای انجام وظیفه را دارد پس اگر او را به چالش بکشید قطعاً با شکست مواجه نخواهید شد بلکه یک کارمند و یک همکار قدرتمند را در تیم خود خواهید داشت.


به وجود آوردن یک محیط مثبت
بیشترین تاکید میثم شکری ساز در اثر پیگمالیون در مدیریت برای ایجاد یک فضا مثبت در محیط کاری می باشد چرا که این مورد می تواند بیشترین تاثیر را بر روحیه و توان کاری کارمند شما داشته باشد. در واقع شما به عنوان یک مدیر یک جایگاه منحصر به فرد را دارید که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بر روی فرهنگ محیط کاری خود اثر مثبت بگذارید.

جمع بندی
میثم شکری ساز شما را با اثر پیگمالیون که یکی از مهمترین نظریه های حال حاضر مدیریت سازمانی می باشد آشنا کرد. بخواهیم یک چکیده و خلاصه از این محتوا را در اختیارتان قرار دهیم باید بگوییم در واقع رفتار شما است که باعث بروز توانمندی های فرد دیگر می شود پس برای داشتن یک سازمان قوی در ابتدا باید خود را بشناسید و از خود مجسمه یک انسان قوی را بسازید.

تعمیر مبل چرم

 

 در صورتی که اشکالات ایجاد شده در مبل شما سطحی و محدود باشند، می توانید تعمیرات را در منزل انجام دهید اما اگر آسیب وارد شده بر مبل شدید است بهتر است که از متخصص این کار کمک بگیرید . در این صورت کارشناسان تعمیر و ترمیم مبل چرم تمام مشکلات ایجاد شده در مبل شما را رفع می کنند و مبلی در حد نو دریافت خواهید کرد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هرچه زودتر اقدام به رفع مشکلات و تعمیر کردن مبل چرم در تهران کنید هم هزینه کمتری متحمل می شوید و هم  کارتان راحت تر انجام می شود چرا که اصولا در مبل های چرم ابتدا قسمت کمی دچار مشکل می شود و سپس به مرور این مشکلات وسیع تر می شوند.

 خیلی از افراد ابتدا به این امید که پاک کردن لکه ها و کثیفی ها از روی مبل چرم راحت است و تنها با یک دستمال کشیدن می توانند  لکه ها را از روی مبل پاک کنند اقدام به خرید مبل چرم می کنند، اما پس از مدتی با پوسته پوسته شدن رویه مبل چرم،  از خریدشان پشیمان می شوند و به فکر تعویض مبلمان می افتند. اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش سرسام آور قیمت ها تعویض زود به زود مبل ها واقعا امکان پذیر نیست. راه حل این مشکل انجام تعمیرات مبل چرم در تهران است . شما می توانید با تعویض رویه مبل و رویه کوبی مبلتان را مثل روز اول  نو کنید. جالب است  بدانید که حتی می توانید رویه مبل چرم را با هر نوع پارچه ای که بخواهید  تعویض کنید.
تعمیر مبل چرم

هزینه تعمیر کردن مبل چرم چقدر می شود؟

به طور کلی هزینه تعمیر و رویه کوبی مبل چرمی را نمی توان از قبل به طور قطع گفت زیرا که این هزینه کاملا بستگی دارد به میزان مشکلاتی که برای مبل به وجود آمده است. برای مثال تعمیر کردن شکستگی های موجود در قسمت های مختلف مبل، تعمیر و یا تعویض فوم ها، رنگ زدن قسمت های مختلف، تعویض رویه و رویه کوبی و میزان و نوع پارچه یا چرمی که برای رویه انتخاب می کنید و …. همه و همه در تعیین هزینه نهایی تعمیر مبل چرم تأثیر گذارند.

اولین مطالب آزمایشی من

این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.