تعمیر مبل چرم

 

 در صورتی که اشکالات ایجاد شده در مبل شما سطحی و محدود باشند، می توانید تعمیرات را در منزل انجام دهید اما اگر آسیب وارد شده بر مبل شدید است بهتر است که از متخصص این کار کمک بگیرید . در این صورت کارشناسان تعمیر و ترمیم مبل چرم تمام مشکلات ایجاد شده در مبل شما را رفع می کنند و مبلی در حد نو دریافت خواهید کرد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هرچه زودتر اقدام به رفع مشکلات و تعمیر کردن مبل چرم در تهران کنید هم هزینه کمتری متحمل می شوید و هم  کارتان راحت تر انجام می شود چرا که اصولا در مبل های چرم ابتدا قسمت کمی دچار مشکل می شود و سپس به مرور این مشکلات وسیع تر می شوند.

 خیلی از افراد ابتدا به این امید که پاک کردن لکه ها و کثیفی ها از روی مبل چرم راحت است و تنها با یک دستمال کشیدن می توانند  لکه ها را از روی مبل پاک کنند اقدام به خرید مبل چرم می کنند، اما پس از مدتی با پوسته پوسته شدن رویه مبل چرم،  از خریدشان پشیمان می شوند و به فکر تعویض مبلمان می افتند. اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش سرسام آور قیمت ها تعویض زود به زود مبل ها واقعا امکان پذیر نیست. راه حل این مشکل انجام تعمیرات مبل چرم در تهران است . شما می توانید با تعویض رویه مبل و رویه کوبی مبلتان را مثل روز اول  نو کنید. جالب است  بدانید که حتی می توانید رویه مبل چرم را با هر نوع پارچه ای که بخواهید  تعویض کنید.
تعمیر مبل چرم

هزینه تعمیر کردن مبل چرم چقدر می شود؟

به طور کلی هزینه تعمیر و رویه کوبی مبل چرمی را نمی توان از قبل به طور قطع گفت زیرا که این هزینه کاملا بستگی دارد به میزان مشکلاتی که برای مبل به وجود آمده است. برای مثال تعمیر کردن شکستگی های موجود در قسمت های مختلف مبل، تعمیر و یا تعویض فوم ها، رنگ زدن قسمت های مختلف، تعویض رویه و رویه کوبی و میزان و نوع پارچه یا چرمی که برای رویه انتخاب می کنید و …. همه و همه در تعیین هزینه نهایی تعمیر مبل چرم تأثیر گذارند.

آموزش چرم دوزی با دست

معمولا برای ساخت صنایع دستی، مواد کمی هستند که از نظر دوام و کاربرد پذیری بهتر از چرم باشند. چرم همان طور که برای ساخت یک کیف دستی شیک مناسب است، برای یک قفسه مجله ساده یا ست زیر لیوانی هم گزینه ای عالی است. چرم با جلا کاری و پرداخت های متعددی که دارد (مثل طرح سنگی، ورنی و نبوک) گزینه‌ ای عالی برای کالا های دست سازی است که نسبت به سایر پارچه‌ های طبیعی به استحکام بیشتری نیاز دارند. از آن جایی که چرم یک ماده نسبتا محکم است، کار با آن به وسیله چند ابزار بسیار آسان تر است. قبل از شروع اولین پروژه تان با چرم ، 13 ابزاری که در این مقاله معرفی می شود را تهیه کنید. کاردستی با وسایل دور ریختنی

1-تیغ موکت بری

با این که ممکن است بتوانید با یک قیچی تیز هم انواع چرم را ببرید، یک تیغ کاغذ بُری یا موکت بری چند منظوره همیشه برش تمیزی بر روی چرم تان ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این که با این ابزار الگوهای تان یک مرتبه برش می خورند، این امکان هم برای تان مهیا می شود که هنگام زدن برش ها، دید بهتری نسبت به چرم تان داشته باشید.

نکته حرفه ای: همیشه از یک تکه چوب یا یک تکه موکت برای محافظت از میز کارتان در برابر تیغ برش تیز استفاده کنید.

منبع: آموزش چرم دوزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.