سئو چیست؟

 

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرآیند انجام مراحلی است که به یک وب سایت یا محتوایی کمک می کند تا در رتبه بالاتر گوگل قرار گیرد.

تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات پولی در این است که سئو شامل رتبه‌بندی «ارگانیک» است، به این معنی که برای حضور در آن فضا پولی پرداخت نمی‌کنید. برای ساده‌تر کردن آن، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو به معنای برداشتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینه‌سازی آن است، بنابراین موتورهای جستجو مانند Google وقتی کسی چیزی را جستجو می‌کند، آن را در بالای صفحه نشان می‌دهد. شما در وهله اول باید اصلاحات سئو را یادبگیرید. برای این موضوع میتوانید به سایت تهران لرن سر بزتید.

به آن اینگونه نگاه کن. وقتی شخصی "لازانیا وگان" را در گوگل تایپ می کند، احتمالاً به دنبال دستور غذا، مواد اولیه و دستورالعمل هایی برای طرز تهیه آن است. اگر مقاله ای در مورد تهیه لازانیا وگان نوشته اید، دوست دارید مردم دستور پخت شما را پیدا کنند. برای اینکه هر کسی بتواند آن را پیدا کند، باید بالاتر از همه وب سایت های دیگر با دستور العمل های لازانیا وگان قرار بگیرید. آسان نیست، اما این همان چیزی است که بازاریابی سئو در مورد آن است.

بیایید آن را حتی بیشتر تجزیه کنیم: اکثر جستجوهای آنلاین با موتور جستجویی مانند گوگل آغاز می شوند. در واقع، 75 درصد از این جستجوها در گوگل شروع می شود.

برای درک بهتر اینکه چگونه می توانید محتوای خود را در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید، ابتدا باید نحوه عملکرد جستجو را بدانید.

هدف نهایی این مقاله این است که به شما در درک نکات و نکات جستجو کمک کند تا بتوانید محتوای خود را برای رتبه بالاتر در گوگل بهینه کنید و به پست های خود توجه بیشتری داشته باشید.

وقتی صحبت از سئوی گسترده‌تر به میان می‌آید، دو مسیر به یک اندازه مهم وجود دارد: سئو داخلی و سئوی خارج از صفحه.

سئوی داخلی در مورد ایجاد محتوا برای بهبود رتبه شما است. این به گنجاندن کلمات کلیدی در صفحات و محتوای خود، نوشتن محتوای با کیفیت بالا به طور منظم، اطمینان از اینکه متاتگ ها و عناوین شما غنی از کلمات کلیدی و به خوبی نوشته شده اند، از جمله عوامل دیگر است.

سئوی خارج از صفحه بهینه سازی است که در خود وب سایت شما اتفاق می افتد، مانند کسب بک لینک. این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد محتوایی است که مردم می خواهند به اشتراک بگذارند. اگرچه کار بسیار زیادی را می طلبد، اما برای موفقیت سئو ضروری است.

 

استراتژی های سئو: کلاه سیاه در مقابل. کلاه سفید

من همیشه بازی کارآفرینی درازمدت را انجام داده‌ام، و معتقدم این راهی است که باید انجام شود. با این حال، این مورد در مورد همه نیست. برخی از افراد ترجیح می دهند دستاوردهای سریع را بدست آورند و به سراغ چیز دیگری بروند.

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، به دنبال سود سریع اغلب به عنوان «سئو کلاه سیاه» گفته می‌شود. افرادی که سئو کلاه سیاه را پیاده‌سازی می‌کنند، تمایل دارند از تاکتیک‌های زیرکانه مانند پر کردن کلمات کلیدی و حذف لینک برای رتبه‌بندی سریع استفاده کنند. ممکن است در کوتاه مدت کار کند و ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورد، اما پس از مدتی، گوگل در نهایت سایت شما را جریمه کرده و حتی در لیست سیاه قرار می دهد تا شما هرگز رتبه ای نگیرید.

از سوی دیگر، سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار است. اگر سئو را از این طریق انجام دهید، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد.

شما سعی خواهید کرد بهترین محتوای ممکن را به آنها ارائه دهید و با بازی بر اساس قوانین موتور جستجو به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

بازاریابی سئو - کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

این تصویر از Inbound Marketing Inc. یک کار استثنایی در تجزیه آن انجام می‌دهد، اما اجازه دهید کمی بیشتر به این موضوعات بپردازم:

محتوای تکراری: وقتی شخصی سعی می کند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کند، ممکن است محتوای سایت خود را تکرار کند تا بارها و بارها آن کلمه کلیدی را در متن خود بیاورد. گوگل سایت هایی را که این کار را انجام می دهند جریمه می کند.

متن نامرئی و پر کردن کلمات کلیدی: سال‌ها پیش، یک استراتژی کلاه سیاه این بود که تعداد زیادی از کلمات کلیدی را در پایین مقاله‌هایتان بگنجانید اما آنها را همرنگ پس‌زمینه کنید. این استراتژی خیلی سریع شما را در لیست سیاه قرار می دهد. همین امر در مورد پر کردن کلمات کلیدی در جایی که آنها به آنها تعلق ندارند نیز صدق می کند.

Cloaking و Redirecting: وقتی صحبت از تغییر مسیر می شود، یک راه درست و غلط برای انجام آن وجود دارد. راه اشتباه خرید یک دسته از دامنه های غنی از کلمات کلیدی و هدایت تمام ترافیک به یک سایت است.

روش‌های ضعیف پیوند: بیرون رفتن و خرید یک بسته Fiverr که به شما 5000 پیوند در 24 ساعت می‌دهد، راه درستی برای ایجاد پیوند نیست. شما باید از محتواها و سایت های مرتبط در جایگاه خود پیوندهایی دریافت کنید که ترافیک خاص خود را دارند.

از آنجایی که گوگل سایت‌هایی را که این کارها را انجام می‌دهند جریمه می‌کند، تنها صحبت من در مورد سئو کلاه سفید را خواهید شنید.

با این حال، چیزی به نام سئو کلاه خاکستری وجود دارد. این بدان معناست که به اندازه سفیدترین کلاه سفید خالص یا بی‌گناه نیست، اما آنقدرها هم که تکنیک‌های کلاه سیاه می‌توانند دستکاری کنند، نیست. شما سعی نمی کنید کسی را فریب دهید یا عمداً سیستم را با کلاه خاکستری بازی کنید. با این حال، شما در تلاش برای به دست آوردن یک مزیت متمایز هستید.

ببینید، استانداردهای Google آنقدر واضح نیستند که شما می‌خواهید باور کنید. حتی خیلی وقت ها ممکن است حرف های متناقضی بزنند. به عنوان مثال، گوگل گفته است که آنها طرفدار وبلاگ نویسی مهمان نیستند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.